vrijdag 4 november 2011

CODMW3

Hallo mensen!
Omdat ik sinds kort mijn blog heb gericht op het gamen en zo.
Dus ga ik deze post richten op de nieuwe Call of Duty Modern Warfare 3.
Ik heb de game zelf nooit gespeeld maar ik wil er wel een review over doen.
Mij lijkt het de beste game ever!!! Ik heb een paar filmpjes gevonden die ik wel wil laten zien:
WO3 en MW3 tegelijk :P

Deze game is echt geweldig als je de gameplay ziet!
De game komt uit op dinsdag 8 november !!!
ik wil de game heel graag spelen dus ga ik als ik een nieuwe laptop heb gekocht deze game meteen downloaden! Maar deze game is echt geniaal. Het moet de derde Wereldoorlog zijn met Amerika, Engeland, Frankrijk en Duitsland. En verder zijn de graphics de effecten de geluiden bijna alles is geweldig!!
Downloaden mensen!

Ciaoo!
Fabian

1 opmerking:

  1. koel, ik heb je trouwens getagd.

    http://blogitwithmarit.blogspot.com/2011/11/tag-what-makes-me-happy.html

    zeg maar dankjewel. (:

    BeantwoordenVerwijderen