maandag 16 april 2012

Epic mining!

Hey iedereen!

Toen ik over de spellen lijst zat te kijken (Popular)
Zag ik het volgende spel:
Epic Mining [2012]
Ik dacht laat ik het even gaan spelen!
Dus ik klik op play:




Krijg ik die irriterende reclame ._.'
Ik heb ook wat snapshots genomen die ik jullie zal laten zien.
Dit krijg je in het begin:
Als je een code hebt kan je die gebruiken om je spel weer te laden.
Je moet zo diep mogelijk zien te mijnen en je krijgt voor somminge grondstoffen ook geld (Cash in de leaderboard).
Je zal regelmatig je pikhouweel moeten repareren. Dat kan in de shop!:
Rechts heb je de tafel waar je je houweel repareert:
En rechts heb je de shop waar je houwelen kunt kopen en je voortgang kunt opslaan:
Shop

Save GUI
Je hebt verschillende houwelen:
Van links naar rechts: Starter, Iron, Steel, Silver, Gold, Dragon en Diamond
Ik denk dat ik nu een eind ga maken aan deze review. Ik zal volgende week ofzo weer een nieuwe review maken :D. Dus blijf op de hoogte!

Ciao!
Fabian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten