zondag 15 april 2012

Roblox!

Hey iedereen!
Long time no see!
Daarom ga ik weer verder met mijn blog :D
Ik wou eerst een blog maken over TF2 maar dat gaat niet meer door...
Ik ga nu wat meer bloggen over Roblox!
Roblox is een online spel waar de spelers een beetje op lego poppetjes lijken.
Het is volledig online met andere spelers. Er zijn meerdere spellen en verschillende categorieën.
Je hebt ook gave groepen! Bijvoorbeeld een groep waar ik in zit: The Robloxian Army
Ik zal eens een foto van mijn roblox speler laten zien:
Mijn roblox speler: faabmaster
 Het pak dat ik aan heb is mijn uniform voor mijn groep dat shirt met V.I.P is een shirt waardoor ik vip krijg in een spel  genaamd: War Tycoon.
Jullie kunnen mij toevoegen op het spel maar jullie moeten eerst een account aanmaken ;)
Ik zal over veel spellen die ik bezoek wel eens een blog maken!

Ciao!
Fabian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten